uw bijdrage

Zowel materiële als financiële steun en bijdragen zijn onontbeerlijk voor het realiseren van onze projecten. (Een transport met een truck + oplegger naar Oekraïne kost bijv. al gauw ca. € 4.000) Bij materiële bijdragen gaat het om:

• het tijdelijk ter beschikking krijgen van opslagruimte voor de naar Vinnitsia te transporteren goederen.
  • gebruikte en/of overcomplete goederen, zoals: medische apparatuur, instrumentarium en materiaal, hulpmiddelen en verplegingsartikelen, ziekenhuis- en kantoorinventaris. Financiële bijdragen zijn uiteraard zeer welkom. De door ons verkregen middelen worden besteed op een manier waaraan veel mensen in Vinnitsia en omgeving jaren plezier beleven en die hun leven dragelijker maakt. Neemt u vooral contact met ons op als u goederen of andere zaken ter beschikking wilt stellen.Wij zullen voor geïnteresseerden graag een lezing en/of presentatie over de gezondheidszorg in Oekraïne en de situatie in de ziekenhuizen verzorgen.